BENVINGUTS/DES!





Un espai per a compartir... converses lleugeres, somriures còmplices, tes aromàtics, tardes tranquil·les...

dissabte, de setembre 20, 2014

Da boca pra fora

No us ha passat mai que taral·lejeu una melodia ben coneguda i que ningú la reconeix, excepte vosaltres? A mi sempre!

Dins el meu cap ritmes, veus i melodies s'encadenen harmònicament i respecten el tempo, l'entonació, cada pausa, cada matís... Però en algun lloc del camí entre el cervell i els llavis, tota aquesta màgia i harmonia desapareix... Això que en el meu cap, segueix intacta!

Sentint l'últim treball de Leo Mínax, ja sé que em passa... Només desafino "da boca pra fora"!



Bona setmana!

3 comentaris:

matilde* ha dit...

hola guapíssima princesa fada de mil colors ataronjats!!!!t´envio un somriure ben aladet per a que passis un fantàstic cap de setmana!!!mmmmmmmmmmmmmmmmuà!!!:-)*

matilde* ha dit...

saps? jo taral·lejava sempre com una melodia les teves poesies...són tan melòdiques que surten del paper i es converteixen en bells sons:-), això em recorda que em de seguir fent projectes juntes:-):-), no deixes mai d´escriure i treure del teu cap tota la màgia que hi ha a dintre, un petó ben daurat de fada i que tinguis molt, molt bona setmana:-):-) :-) :-)*

ZEPETIT ha dit...

Hay mucha magia...

Zepequeña.