BENVINGUTS/DES!





Un espai per a compartir... converses lleugeres, somriures còmplices, tes aromàtics, tardes tranquil·les...

dimarts, de gener 28, 2014

Un gat i una caixa de cartró...?

Tots els que tenim gats, sabem de la seva actitud senyorial, de com els agrada manar i estar ben servits, i de com en saben de fer-se els ronsos. Semblen pensar: "no vindré quan em cridis (I ara, això és de gossos!), jo em faré esperar uns minuts i vindré a poc a poc i amb la cua ben dreta..."
Però també sabem com els agrada ser amanyagats, mimats i com en poden arribar a ser de carinyosos!
El dibuixant Perich va saber captar molt bé aquesta idiosincràcia gatuna amb les seves inoblidables vinyetes.
Recentment he descobert aquestes animacions de Simon Tofiels: "Simon's cat". Són de línia senzilla però aconsegueixen transmetre molt bé els diferents comportaments del gat i les seves entremaliadures. Amb el de la caixa de cartró he rigut molt, perquè era com si veiés el meu gat!
A veure si us agrada:




Si voleu conèixer més la feina d'aquest il·lustrador feu una volta per la seva web: http://www.simonscat.com/

2 comentaris:

Aurora ha dit...

Hola Tarangonia !!Buenos dias- hermosos y soleados por aqui :)=

Que precioso video de este simpatico y travieso gato, me he reido un montòn- que bien se lo pasaba con una simple caja de cartòn- los gatos son asi de lindod, yo tuve gato hace tiempoy se lo divertidos que pueden ser.
Un lindo post y como siempre original.

Un fuerte abrazo y un beso para los dos.

Aurora

MaryMoon ha dit...

Els vídeos del simon's cats són genials, hi he vist el meu Otis reflectit moltes vegades! :D