BENVINGUTS/DES!





Un espai per a compartir... converses lleugeres, somriures còmplices, tes aromàtics, tardes tranquil·les...

dimarts, de gener 28, 2014

Nubla - Saipán

Tenim nou disc de Nubla! es titula Saipán i sona molt i molt bé! Visitant el seu blog, he trobat aquest vídeo que van fer quan acabaven la gravació del disc. El tema és "que simple es vivir"



I per recordar, una cançó del primer disc que vaig escoltar d'ella i que em va enganxar de seguida: "malquerida"





BON CAP DE SETMANA!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

:) ...eixos bells "petits tresors"...

oups! al final, jo també m´he enamorat del darrer cd de "nubla" (un bonic nom, per cert)...així que, després de "saipán" (que em va arribar directa al cor)...doncs, al final, també tinc nou cd a casa...i és que...avui, com diu una bona amiga: ha caigut d´una estanteria de la fnac...i, al final...com que me l´he hagut d´emportar a casa...merci per la recomanació!* petons de fils de feltre amb forma de núvols rosa* * ***te´ls imagines?;)*

skytalker ha dit...

Saipán es rodó. una preciositat.